Image
25

.

25 thoughts on “.

  1. de cand si de ce ai virat spre filme de speriat copiii de la amelie si dreamers?:) ai vazut http://www.imdb.com/title/tt0344510/?ref_=nv_sr_1
    ?
    noi ne am intalnit la cercul de lectura la sfarsitul lui septembrie pe malul marii, nu te am invitat caci am vazut ca nu te ai jucat cu noi leapsa:) si am zis ca poate nu vrei sa ai de-a face cu noi:)
    dar sa stii ca mi am adus aminte de tine cand am vazut in vestiar 2 exemplare din viata cea noua de pamuk:)
    oricum invitatia de a vorbi despre carti a ramas si ramane valabila

Leave a Reply

